Thursday, September 13, 2007

[Avlyssnat från krogshowarnas kontor]


Hans: hurru föttiåringen, hur FAN ska vi lyckas döda det här skämtet. Jag har försökt två-tre gånger, men du lyckas alltid hitta något fittigt sätt att väcka det till liv igen. Jag vill DÖDA bandnamnsskämtet.

Föttiåringen: asså, jag vet inte. Det är fan omöjligt att sluta.

Hans: jag vet! Hela bandet blir ett stort jävla artist-fraternity, och bara kallar sig Lambda, Lambda, Lambda, där allt de gör är att göra pranks på Peter Swartling, Terry Ericsson och Fredrik Strage. Du vet, grisblod, handen i kallt vatten, hela baletten. Det blir en toppensketch.

Föttiåringen: sorry. Innan du hinner ens skriva ett synopsis på det där har jag skrivit ett nytt inlägg. Det kommer att vara en bild på det här bandet Kaoma [se ovan, red:s anmärkning]. Sen kommer jag att skriva att den amerikanska regeringen klonat dem. Eller nå't åt det hållet. Jag kommer på nå't. Och att dessa tre uppsättningar av bandet Kaoma gått med i fraternityn Lambda Lambda Lambda. Ja, och naturligtvis att de bytt namn till Lambada Lambada Lambada.

Hans: fan. You just can't help yourself, kan du?

Föttiåringen: nej. Det är ett evighetsskämt som ALDRIG ska ta slut.

Hans: jag vet. Ska vi fortsätta med hockeyspelet.

Föttiåringen: japp. 17-1 till mig.

1 Comments:

Blogger Teg said...

hahahahahahahaha!


det här var det roligaste jag läst sedan jag klickade på "members"-länken på Cultofluna.com och insåg hur många medlemmar som fanns.

12:50 AM  

Post a Comment

<< Home