Friday, January 13, 2006

Skämt som inte kom med i "krogshown", del II

Fyllesynopsis till sketchen "Sex"

[Monolog från en snickare i Mölnbo]

"Alltså. Min tjej gillar analsex. Och jag gillar att hon gillar det. Det är inget konstigt med det. Jag läste en artikel i Science som sa att alla gillar analsex, utom töntar. Och tönt, det är jag inte. Iallafall. Min tjej gillar analsex. Och det är OK. Men så började jag tänka. Om hon får tarmcancer och tvingas till stomioperation, vad gör vi då? Jag dryftade frågan med en kompis till mig som läst 10 poäng kriminologi på högskolan innan han blev galen och förtidspensionerad, men han sa till mig att det basically finns tre alternativ. Såhär sa han: (1) Sluta ha analsex. (2) Fortsätta köra henne i ringen därbak, men att han inte riktigt visste vad som skulle hända. Förmodligen skulle det kännas konstigt utan tarm. (3) Det kommer att sticka ut en tarmstump på magen. Du kan testa att få in penis där."

Nota bene: om någon sexolog läser det här, får ni gärna lösa snickarens problem genom att ringa honom. Han har hemligt nummer.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home